Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- realizacja zamówień i wprowadzanie ich do systemu SAP zgodnie z umowami i warunkami handlowymi,
- kontrola procesu od zamówienia do płatności,
- przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie reklamacji od klientów,
- współpraca z działem sprzedaży, magazynami oraz działem transportu,
- tworzenie raportów i analiz,
- aktualizacja danych w systemach,
- współpraca z klientami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu przepływu informacji,
- dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów.
Wymagania:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja i zaangażowanie,
- umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z klientem oraz rozwiązywanie problemów,
- obowiązkowość i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (czas nieokreślony po okresie próbnym),
- możliwość rozwoju w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
- możliwość pracy w modelu hybrydowym,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.