Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- realizacja zamówień i wprowadzanie ich do systemu, zapewniając spełnienie wszystkich warunków handlowych i umów,
- informowanie klientów o zamówieniu i stanie dostawy,
- przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie reklamacji od klientów w systemie,
- współpraca z działem sprzedaży, magazynami oraz działem transportu celem realizacji wyznaczonych celów,
- cykliczna aktualizacja bazy danych, oraz raportowanie,
- współpraca z klientami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu przepływu informacji,
- dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów z obsługi.
Wymagania:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel - warunek konieczny,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
- bardzo dobra organizacja i zaangażowanie,
- obowiązkowość i odpowiedzialność,
- łatwość w pozyskiwaniu nowej wiedzy,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego - mile widziana.
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę 100% w trybie home office,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- stałe godziny pracy: 8:00 - 16:00 lub 7:30 - 15:30,
- nowoczesne narzędzia pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.