W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta (gadżety reklamowe)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, firmy z branży reklamowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (gadżety reklamowe)
Zadania:
- Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów biznesowych
- Przygotowywanie wizualizacji gadżetów reklamowych
- Nadzór nad procesem realizacji zlecenia
- Kontakt z podwykonawcami
Wymagania:
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office ze szczególnym naciskiem na Excel - znajomość weryfikowana testem)
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
- Znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Dokładność i samodzielność
- Znajomość Photoshop
- Mile widziane doświadczenie w agencji reklamowej
Korzyści:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie
- Możliwość rozwoju oraz awansu
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole w partnerskiej atmosferze