Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/11/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta (gadżety reklamowe)

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

3-13-52799
Wynagrodzenie: 4000 - 4500 PLN

Dla naszego klienta, firmy z branży reklamowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (gadżety reklamowe)

Zadania:
- Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów biznesowych
- Przygotowywanie wizualizacji gadżetów reklamowych
- Nadzór nad procesem realizacji zlecenia
- Kontakt z podwykonawcami

Wymagania:
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office ze szczególnym naciskiem na Excel - znajomość weryfikowana testem)
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
- Znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Dokładność i samodzielność
- Znajomość Photoshop
- Mile widziane doświadczenie w agencji reklamowej

Korzyści:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie
- Możliwość rozwoju oraz awansu
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole w partnerskiej atmosferze

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry