#

Specjalista ds. Obsługi Aptek

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie

Aktualnie do naszego klienta – globalnej, włoskiej firmy farmaceutycznej, posiadającej trzydzieści oddziałów na świecie, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Aptek

 

Twoje główne zadania:

  • Promocja oraz wprowadzanie nowych produktów leczniczych do segmentu aptecznego
  • Aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów leczniczych do aptek w całej Polsce
  • Realizacja zamówień w aplikacji dedykowanej do zarządzania zamówieniami
  • Prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek
  • Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami
  • Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie

 

Gwarantujemy Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
  • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, obecnej w aptekach od wielu lat
  • Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy, prywatne ubezpieczenie
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)
  • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
  • Pracę w niewielkim, zgranym zespole z przyjazną i partnerską atmosferą pracy – tutaj każdy chętnie służy pomocą i zawsze wymieniamy się cennymi doświadczeniami :)
  • Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy oraz możliwość pracy zdalnej (hybrydowy system pracy)

 

APLIKUJ I DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

CZEKAMY NA CIEBIE! :)

Wymagania

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

 

  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
  • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
  • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare :)
  • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
  • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
  • Zorientowania na realizację założonych celów
  • Dobra organizacja pracy

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy, prywatne ubezpieczenie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi