Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2021.

Specjalista ds. Obsługi Aptek

Warszawa, mazowieckie

HRBC GROUP SP. z o.o.

Opis stanowiska pracy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie

 

Aktualnie do naszego klienta, jednego ze światowych liderów w branży farmaceutycznej, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Aptek

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

 

Twoim celem na tym stanowisku pracy będzie:

 

Aktywna, telefoniczna oraz internetowa sprzedaż, promocja oraz doradztwo farmaceutom.

 

Główne zadania:

 

  • Aktywna promocja produktów leczniczych do segmentu aptecznego
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek apteczny
  • Realizacja zamówień w aplikacji dedykowanej do zarządzania zamówieniami
  • Prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek
  • Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami
  • Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie

 

Oferujemy:

 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki sprzedażowe
  • Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)
  • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
  • Możliwość pracy zdalnej lub pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy

 

Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:

Lubisz interaktywny kontakt z farmaceutą. Chcesz doradzać, promować i rekomendować nowoczesne produkty lecznicze.

 

 

Wymagania

Czego oczekujemy od Kandydatów:

 

  • Doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientami, w sprzedaży B2B
  • Doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare - mile widziane
  • Umiejętności pracy w zespole oraz budowania i utrzymywanie relacji z klientami
  • Komunikatywności, wysokiej kultury osobistej, skuteczności
  • Zorientowania na realizację założonych celów
  • Dobra organizacja pracy

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i... zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie!  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
miesięczna premina, pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, karta lunchowa, ubezpieczenie, pakiet cyfrowy
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia , Praca Obsługa klienta
do góry