Specjalista ds. Marketingu (centra handlowe)
Warszawa Specjalista ds. Marketingu (centra handlowe)
Warszawa
NR REF.: 1094728
Twoja następna firma
Rozwijający się inwestor na rynku nieruchomości komercyjnych z bogatym portfolio obiektów. Firma zwraca szczególną uwagę na jakoś i profesjonalizm.
Twoje następne stanowisko
Nowozatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kompleksowe budowanie i rozwijanie strategii marketingowej, w tym: kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej nastawionej na wzmocnienie wizerunku firmy. Nowozatrudniona osoba na co dzień będzie odpowiedzialna za organizowanie, promowanie eventów, akcji promocyjnych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych w celu pozyskania klientów. Specjalista ds. Marketingu będzie zarządzał polityką działań PR, komunikacji oraz działaniami w social media.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z min. 2-3 letnim doświadczeniem w koordynowaniu i realizacji projektów marketingowych (komunikacyjnych, PR, eventy, targi, promocje, reklama) w branży obiektów komercyjnych, centrów handlowych. Poszukujemy osób dynamicznych, kreatywnych z głową pełną pomysłów oraz chętnych do rozwoju. Szansę na sprawdzenie się na tym stanowisku ma osoba dobrze zorganizowania, umiejąca samodzielnie i efektywnie zarządzać czasem.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwości rozwoju, udział i koordynowanie ciekawych i różnorodnych projektów marketingowych, szkolenia, pakiet dodatkowych benefitów.
Warszawa
NR REF.: 1094728
Twoja następna firma
Rozwijający się inwestor na rynku nieruchomości komercyjnych z bogatym portfolio obiektów. Firma zwraca szczególną uwagę na jakoś i profesjonalizm.
Twoje następne stanowisko
Nowozatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kompleksowe budowanie i rozwijanie strategii marketingowej, w tym: kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej nastawionej na wzmocnienie wizerunku firmy. Nowozatrudniona osoba na co dzień będzie odpowiedzialna za organizowanie, promowanie eventów, akcji promocyjnych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych w celu pozyskania klientów. Specjalista ds. Marketingu będzie zarządzał polityką działań PR, komunikacji oraz działaniami w social media.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z min. 2-3 letnim doświadczeniem w koordynowaniu i realizacji projektów marketingowych (komunikacyjnych, PR, eventy, targi, promocje, reklama) w branży obiektów komercyjnych, centrów handlowych. Poszukujemy osób dynamicznych, kreatywnych z głową pełną pomysłów oraz chętnych do rozwoju. Szansę na sprawdzenie się na tym stanowisku ma osoba dobrze zorganizowania, umiejąca samodzielnie i efektywnie zarządzać czasem.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwości rozwoju, udział i koordynowanie ciekawych i różnorodnych projektów marketingowych, szkolenia, pakiet dodatkowych benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.