Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/05/2021.

Specjalista ds. IT Helpdesk

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

1-16-61195
Wynagrodzenie: 5000 - 6000 PLN

Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. IT Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa (Bielany)
Do obowiazków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- pomoc użytkownikom na pierwszej linii wsparcia
- wsparcie dla pracowników – Servicedesk
- przyjmowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów
- bieżąca współpraca z drugą linią wsparcia
- konfiguracja sprzętu
- tworzenie dokumentacji dokumentów

Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Helpdesk
- bardzo dobra znajomości systemów z rodziny Windows (głównie Win 10 Pro)
- bardzo dobra znajomości MS Office
- wiedza w zakresie konfiguracji sieciowych drukarek i skanerów
- znajomość języka angielskiego poziom B2
- dokładność, terminowość, umiejętność analitycznego myślenie
- chęć szukania niestandardowych rozwiązań

Korzyści:
- zatrudnienie na umowe o pracę
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej organizacji
- pakiet szkoleń

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - Konsulting
do góry