W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. IT Helpdesk
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. IT Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa (Bielany)
Do obowiazków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- pomoc użytkownikom na pierwszej linii wsparcia
- wsparcie dla pracowników – Servicedesk
- przyjmowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów
- bieżąca współpraca z drugą linią wsparcia
- konfiguracja sprzętu
- tworzenie dokumentacji dokumentów
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale Helpdesk
- bardzo dobra znajomości systemów z rodziny Windows (głównie Win 10 Pro)
- bardzo dobra znajomości MS Office
- wiedza w zakresie konfiguracji sieciowych drukarek i skanerów
- znajomość języka angielskiego poziom B2
- dokładność, terminowość, umiejętność analitycznego myślenie
- chęć szukania niestandardowych rozwiązań
Korzyści:
- zatrudnienie na umowe o pracę
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej organizacji
- pakiet szkoleń