
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. CRM
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta poszukujemy Specjalisty ds. CRM
Twój zakres obowiązków:
-Kierowanie procesami operacyjnymi związanymi z digital marketingiem i komunikacja w celu zapewnienia doświadczenia biznesowego zorientowanego na klienta
-Udział we wdrażaniu strategii digitalowej, w tym w szczególności dedykowanych stron brand.com i CRM
-Wspieranie wdrażania i rozwoju narzędzi, systemów i rozwiązań niezbędnych do efektywnych działań digitalowych
-Zarządzanie platformami i kanałami digitalowymi, w tym CRM, dbanie o ich prawidłowe funkcjonowanie i odpowiednią zawartość
-Testowanie, aktualizowanie i monitorowanie wyników strony internetowej
-Udział w projektowaniu, przygotowywaniu i we wdrażaniu konkursów online, działań i ofert konsumenckich
-Wspieranie optymalizacji lejka konwersji witryny i UX
-Współpraca z agencjami digitalowymi, web developerami i developerami
-Analizowanie i raportowanie wydajności zarządzanych platform i stron internetowych
-Współpraca z wewnętrznymi zespołami IT, Brand, Consumer Activation, Sales, Finance, Legal HQ/ DBU
Wymagania:
-Wykształcenie wyższe (informatyczne, biznesowe, marketingowe lub ekonomiczne)
-Znajomość zasad digital marketingu
-2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze digital marketingu i w prowadzeniu projektów, w agencji lub w handlu detalicznym/FMCG
-Znajomość Google Marketing Platform, systemów CRM i narzędzi do automatyzacji marketingu
-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
-Dobre zrozumienie środowiska digitalowego
-Doświadczenie w zarządzaniu projektami
-Dobre zrozumienie strategii pozyskiwania i utrzymywania konsumentów oraz procesów tworzenia treści
-Praktyczne doświadczenie w pracy w środowisku wielu marek/kategorii z umiejętnością przekładania celów marek na wykonalne plany cyfrowe
-Rozumienie aspektów technicznych wymaganych do zarządzania stronami internetowymi i działaniami związanymi z pozyskiwaniem konsumentów
-Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - Excel, Power Point
-Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
-Zdolność do analitycznego myślenia
-Dobry gracz zespołowy
-Dobra organizacja pracy
Korzyści:
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-Profesjonalne wsparcie szkoleniowe w okresie wdrożenia
-Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
-Możliwość rozwoju zawodowego
-Bogaty pakiet benefitów – m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki j. angielskiego, karta sportowa
-Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas
-Hybrydowy system pracy 50/50
