W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: KrakówDla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży usług profesjonalnych w związku z dynamicznym rozwojem struktur poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. BHP.
Osoba, która obejmie proponowane stanowisko, będzie między innymi odpowiedzialna za:
- organizację i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP
- szkolenie kadry kierowniczej w zakresie BHP
- kontrolę warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP i ochrony środowiska
- monitoring i interpretację przepisów dotyczących BHP i ochrony środowiska
- aktualizację oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
- prowadzenie postępowania i analiz przypadków zdarzeń w drodze do pracy i z pracy
- prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie projektów BHP
- współpracę z instytucjami państwowymi w zakresie BHP i ochrony środowiska oraz
- zarządzanie dokumentacją, wykonywanie raportów i analiz
- aktywny udział w kontrolach PIP
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (lub studia podyplomowe z BHP)
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów BHP i ochrony środowiska oraz umiejętności ich stosowania w praktyce
- umiejętność prowadzenia szkoleń BHP
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- gotowość do wyjazdów służbowych 2 razy w miesiącu
Korzyści:
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie + premia roczna
- możliwość rozwoju zawodowego
- benefity pozapłacowe (multienefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Agencja zatrudnienia numer 812.