Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Service Manager

Miejsce pracy: Kraków
6-15-60437

We are looking for Service Manager who will become a partner for one of Top Clients running the account related activities, coordinating maintenance and development of the applications and its main task will be:

- Coordinate the application maintenance for selected applications
- Support the local client account lead in running the account related activities (SOW, sales origination)
- Close cooperation with the client (based in Cracow PL) and Off-shore Delivery Centers
- Coordinate development of the applications.
- Take responsibility for the equality and keep KPI levels.
- Manage the service governance (status meetings, ad-hoc meetings etc.) on a daily basis.
- Coordinate all activities to deliver the service in accordance with contractual scope and target levels.
- Provide regular formal and informal feedback to the Client and Account Management regarding aspects of the services.

Requirements:
- IT background
- Proven track experience in services management as a team member, team lead
- ITIL certified - Services Management
- Demonstrable experience in Salesforce ecosystem
- Working understanding of software development and maintenance lifecycle
- Fast learner
- Experience in client facing role and excellent relationship building skills
- Offshore cooperation experience
- Experience in project team coordination
- Attitude and willingness to work in a long term assignment
- Excellent command of English and Polish
- Good interpersonal skills
- Ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment

Benefits:
- You will gain exposure to latest technologies and have a chance to grow into expert in your field
- Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with Top Clients
- Full comfort of work - Generous benefits package

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi