W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Service Manager
Miejsce pracy: KrakówWe are looking for Service Manager who will become a partner for one of Top Clients running the account related activities, coordinating maintenance and development of the applications and its main task will be:
- Coordinate the application maintenance for selected applications
- Support the local client account lead in running the account related activities (SOW, sales origination)
- Close cooperation with the client (based in Cracow PL) and Off-shore Delivery Centers
- Coordinate development of the applications.
- Take responsibility for the equality and keep KPI levels.
- Manage the service governance (status meetings, ad-hoc meetings etc.) on a daily basis.
- Coordinate all activities to deliver the service in accordance with contractual scope and target levels.
- Provide regular formal and informal feedback to the Client and Account Management regarding aspects of the services.
Requirements:
- IT background
- Proven track experience in services management as a team member, team lead
- ITIL certified - Services Management
- Demonstrable experience in Salesforce ecosystem
- Working understanding of software development and maintenance lifecycle
- Fast learner
- Experience in client facing role and excellent relationship building skills
- Offshore cooperation experience
- Experience in project team coordination
- Attitude and willingness to work in a long term assignment
- Excellent command of English and Polish
- Good interpersonal skills
- Ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment
Benefits:
- You will gain exposure to latest technologies and have a chance to grow into expert in your field
- Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with Top Clients
- Full comfort of work - Generous benefits package