W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Service Delivery Manager - HR area
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy konsultingowej, zajmującej się outsourcingiem HR, poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Delivery Manager (kadry i płace)
Obowiązki:
- utrzymanie kontaktu i obsługa kluczowych klientów w zakresie outsourcingu kadr i płac
- budowanie pozytywnych relacji z klientami
- doświadczenie we współpracy z klientem polskim i zagranicznym
- współtworzenie strategii biznesowej dla międzynarodowego outsourcingu produktów
- realizacja wyznaczonych celów oraz planów
- bieżące analizowanie sytuacji rynkowej
- współpraca z działami operacyjnymi
- profesjonalne doradztwo w zakresie usług kadrowo-płacowych i rozwiazywanie potencjalnych problemów
- tworzenie raportów oraz dokumentów do współpracy
- przygotowywanie budżetów
Wymagania:
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wiedza z zakresu kadr i płac
- dobra znajomość programu Excel
- znajomość SAP byłaby mile widziana
- dokładność, zdolności analityczne, umiejętnosć nawiązywania relacji z klientem
Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- siedziba firmy niedaleko stacji metra
- prywatna opieka medyczna
- karta sportowa
- dofinansowanie do kursów językowych
- ubezpieczenie na życie