W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Service Delivery Manager for Finance area
Miejsce pracy: KrakówWe are currently looking for candidates to fill a position of Service Delivery Manager with English for our Client.
It is a chance to take part in advanced processes in worldwide growing organization with leader position on Polish market.
Workplace :Kraków
Responsibilities:
- Leading, managing and developing a growing towers of AP and AR process
- Ensuring professional and proactive day to day service for the Client up to agreed SLA’s and KPI’s
- Working closely with the Client and maintaining good working relationship
- Driving and proposing process improvements within assigned scope to assure productivity
- Encourage cooperation, teamwork and knowledge sharing
- Management supervision for Team Leader’s setting goals and reviewing performance
- Maintaining the compliance in the audits and other processes
Requirements:
-5-7 years of proven experience in managing the team as a Team Manager (the best if in outsourcing/Shared Services Centre environment)
- Experience in AP/AR process
- Very good knowledge of English
- Proven track record of successfully managing and developing teams
- Good analytical skills and knowledge of SAP and Excel
- Ability to enhance process and controls
- Good Customer Service skills and client-focus attitude
- Strong interpersonal skills and proactive team work approach
- Flexibility, ability to deal with ambiguity and change
- Ability to work under pressure
Benefits:
- Very interesting job in corporate environment
- Additional benefits (insurance, multibenefit, healthcare)
- Possibility to plan own career for next few years within company
- Trainings
Recruitment Agency no. 20329