Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy krajowe i międzynarodowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Senior Manager ds. Cen Transferowych (TP)
Miejsce pracy: WarszawaDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie zespołem Transfer Pricing i nadzór merytoryczny,
- Kompleksowe doradztwo w zakresie cen transferowych na potrzebę klientów krajowych jak i międzynarodowych,
- Zarządzanie projektami i nadzór nad dokumentacją (Master File i Local File) - w tym m.in. analiz porównawczych (towarowych, usługowych, finansowych) i dokumentacji zabezpieczającej,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, MF.
- Reprezentowanie firmy u Klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 5–letniego doświadczenia w zakresie Transfer Pricing, preferowane w firmach doradczych bądź konsultingu,
- Praktycznej znajomości przepisów dotyczących cen transferowych i prawa podatkowego,
- Kwalifikacji Doradcy Podatkowego,
- Doświadczenia w procesie / procesach pozyskiwania APA – do będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenia w zakresie postępowań kontrolnych – co będzie mile widziane,
- Biegłej znajomość pakietu MS Office, w tym Excela,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, min. B2 – docelowo wykorzystywany w komunikacji biznesowej z Klientami jak i przygotowywania dokumentacji na potrzeby zleceniodawców,
- Rzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy jak i umiejętności analizy,
- Doskonałej umiejętności zarządzania zespołem i delegowania zadań.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie itp. itd.) oraz szkoleń,
- Pracę w środowisku szanującym work-life balance,
- Możliwość hybrydowego trybu pracy (1/2 dni w tygodniu home office),
- Realny wpływ na standardy pracy i efektywne zarzadzanie zespołem TP,
- Miłą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie.