Opis stanowiska pracy


Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz do spraw obsługi sekretarskiej w Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Wykonuje zadania związane z obsługą sekretarską Dyrektora CEZAR, a w szczególności:
  • prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora CEZAR oraz pomaga w ich organizowaniu (pilnuje terminów spotkań, zawiadamia uczestników spotkań, rezerwuje salę na spotkania, zgłasza gości w recepcji, zapewnia obsługę spotkań, itp.)
  • przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, odbiera pocztę elektroniczną oraz obsługuje urządzenia biurowe
  • przekazuje właściwym pracownikom przeznaczone dla nich informacje i polecenia służbowe wydawane przez Dyrektora CEZAR
  • przygotowywuje dokumenty i inne zlecone sprawy związane z wyjazdami służbowymi Dyrektora CEZAR oraz z przyjmowaniem gości
  • zgłasza zapotrzebowania na materiały biurowe i inne oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie
  • utrzymuje w odpowiednim stanie wykorzystywane urządzenia i zaplecze techniczne
  • 2. Prowadzi prace kancelaryjne związane z działalnością CEZAR:
  • odbiera, ewidencjonuje (korespondencję przychodzącą i wychodzącą) i przekazuje właściwym pracownikom korespondencję, zgodnie z dekretacją, według obowiązujących zasad, celem zapewnienia właściwego obiegu korespondencji, zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • przygotowywuje projekty pism
  • prowadzi rejestry, wykazy i terminarz zadań oraz je monitoruje w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań Departamentu
  • 3. Prowadzi sprawy związane z budżetem CEZAR, a w szczególności:
  • pomaga przy opracowywaniu i monitorowaniu wykonania budżetu zadaniowego, planu rzeczowo - finansowego, harmonogramu realizacji planu finansowo-rzeczowego oraz planu zamówień publicznych
  • przygotowywuje plany wydatków w ujęciu dziennym, zapotrzebowania środków na dekady
  • opisuje dokumenty finansowo - księgowe, monitoruje realizację umów


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


-  praca administracyjno-biurowa


-  użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka dokumentów)


-  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin


-  oświetlenie naturalne i sztuczne


Budynek posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kancelaria@paa.gov.pl W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki / kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki / kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA:


http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.


Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, komputer, niszczarka, kserokopiarka) oraz poczty elektronicznej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego – na poziomie komunikatywnym
  • Przeszkolenie z zakresu prowadzenia sekretariatu
  • Umiejętność obsługi programu dotyczącego elektronicznego obiegu dokumentów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia z zakresu prowadzenia sekretariatu
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Państwowa Agencja Atomistyki
    Kadry
    ul. Bonifraterska 17
    00-203 Warszawa
    Z dopiskiem: "CEZAR / Sekretarz"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/02/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi