Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Zdrowia w Warszawieposzukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarzMinisterstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie rejestru korespondencji, w szczególności: przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej do Departamentu oraz dokonywanie rozdziału zgodnie z dekretacją kierownictwa Departamentu; prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Departamentu.
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektora.
- Prowadzenie rejestru wniosków o spotkania klientów zewnętrznych, aktualizacja rejestru i prowadzenie współpracy z komórkami Ministerstwa w sprawach organizacji spotkań.
- Prowadzenie kalendarza spotkań, narad a także obsługa ich pod katem organizacyjno-recepcyjnym.
- Prowadzenie spraw związanych z delegacjami krajowymi Dyrektora Departamentu oraz zastępców Dyrektora.
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej, skarg, interpelacji i zapytań poselskich, pism Rzecznika Praw Obywatelskich, monitorowanie terminowości udzielania odpowiedzi, przygotowywanie rocznych sprawozdań w tym zakresie.
- Prowadzenie rejestru umów zlecenia oraz umów o dzieło.
- Obsługa Departamentu w zakresie organizacyjno – technicznym w szczególności: obsługa połączeń telefonicznych, zapewnianie zaopatrzenia pracowników w artykuły biurowe i urządzenia, prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i innych urządzeń technicznych przekazanych pracownikom Departamentu.
Warunki pracypraca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na II piętrze w części „B”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna ( w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- komunikatywność
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-09-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu