
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sales Team Country Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko Sales Team Country Manager.
Do zadań będzie należeć:
1. Sprzedaż.
-ustalanie jednoznacznych celów dla Przedstawicieli Handlowych z uwzględnieniem sytuacji rynkowej, dostępnych produktów w danym regionie.
- współudział w przygotowaniu rocznych planów i nadzór nad ich realizacją,
- nadzór nad aktywnością sprzedażową.
- systematyczny monitoring działań Przedstawicieli Handlowych w oddziałach.
- wspieranie działań sprzedażowych, w szczególności w odniesieniu do klientów kluczowych.
- systematyczne raportowanie do zarządu spółki, sporządzanie niezbędnych analiz, raportów i statystyk.
2. Realizacja projektów.
- systematyczny monitoring statusu projektów w realizacji (harmonogram, zużyty czas, prognozowanie kosztów, prognozowanie wyniku na projekcie)
- wczesne wykrywanie ryzyk związanych z realizacja projektów i zapobieganie im.
3. Rozwój udziału w rynku.
- zbieranie i analizowanie dostępnych danych rynkowych.
- przygotowywanie raportów i statystyk rynkowych.
- promocja marki w nowych regionach.
4. Zarządzanie produktem.
- współpraca z zakładami produkcyjnymi oraz dostawcami zewnętrznymi.
- identyfikowanie nowych potrzeb i wdrażanie nowych produktów.
5. HR
- udział w rekrutacji przedstawicieli handlowych i kierowników montażu.
- prowadzenie regularnych ocen pracowników.
Wymagania:
- min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży w branży budowlanej (windy osobowe, windy towarowe, dźwigi budowlane etc.)
- biegły angielski, do współpracy międzynarodowej
- zdolności przywódcze
- zdolności komunikacyjne
- umiejętności analityczne i planistyczne
-
Korzyści:
- prywatny pakiet medyczny
- dobrowolne ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do karty multisport - 50%
- wczasy pod gruszą
- dodatek na święta
- paczki dla dzieci na mikołajki
- karty do empiku na dzień dziecka
- imprezy firmowe
- samochód
- laptop
- telefon
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
