Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Sales Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • poszukiwanie nowych produktów do portfolio firmy
  • pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży na terenie Polski
  • systematyczne planowanie wizyt u klientów i aktywna sprzedaż produktów firmy 
  • negocjowanie warunków współpracy 
  • utrzymywania wzorowych kontaktów z partnerami handlowymi
  • odpowiedzialność na wynik sprzedaży (w tym również w kanale online)
  • reprezentowanie firmy na spotkaniach i eventach
  • monitorowanie rynku i działań konkurencji
  • raportowanie wyników pracy do Dyrektora ds. sprzedaży i marketingu

 


Czego oczekujemy:

  • doświadczenie w sprzedaży w branży zoologicznej, z produktami dla zwierząt towarzyszących (psy, koty)
  • udokumentowane sukcesy sprzedażowe
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania wzorowych relacji biznesowych
  • nastawienie na wynik i osiąganie powierzanych celów przy dużej dbałości o relacje
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • min. dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży
  • wykształcenie wyższe (kierunek weterynaryjny lub pokrewny będzie dodatkowym atutem)
  • wysoka kultura osobista

Benefity:

  • stabilne zatrudnienie 
  • wynagrodzenie podstawowe uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
  • premie od wyników pracy
  • niezbędne narzędzia do wykonywania codziennych obowiązków (w tym samochód służbowy, laptop, telefon)
  • samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę

 

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

 

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search


Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi