Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Sales Manager
Warszawa
NR REF.: 1131624


Twoja następna firma
Nasz klient to prężnie rozwijająca się firma z branży mięsne działająca na rynkach międzynarodowych (greckim, holenderskim, duńskim, skandynawskim oraz włoskim).


Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów spożywczych na terenie rynku hiszpańskiego, francuskiego lub niemieckiego (w zależności od kompetencji językowych), pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy, a także współpracę z działem logistyki przy organizacji transportu. Ponadto do obowiązków tej osoby będzie należało prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji oraz udział w międzynarodowych targach branżowych


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Szukamy osoby z min. 2-letnim doświadczeniem w pracy w eksporcie na samodzielnym stanowisku w branży produktów świeżych (mięso, nabiał, owoce warzywa). Od kandydata oczekujemy znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (min. B2), umiejętności sprzedażowych, samodzielności, otwartości na nowe wyzwania, odpowiedzialności za powierzone zadania oraz dobrych umiejętności organizacyjnych. Znajomość języka niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2) będzie dodatkowym atutem.


Co zyskujesz?
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Praca w międzynarodowym środowisku (codzienne wykorzystywanie języka angielskiego)

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry