Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Sales Manager (Country Manager)
Warszawa
NR REF.: 1149352


Your new company
Our client is a leading digital educator and sourcer in the CEE region with more than 1000+ graduated students placed in developer jobs at 200+ corporate partners and 700+ students in training currently. 


Your new role
We are looking for someone credible, with a motivating personality, who understands all aspects of our business (IT + Education + Senior IT expert recruitment). The Sales Manager (Country Manager) is generally responsible for scaling up the local campus, managing all operation, profitability and growth of the local entity.
You will be responsible for building and scaling a company that became a key player in the IT education and sourcing market. You will have full financial responsibility once the business is up and running.  You can build your dream team here (approx. 20-30 people) and manage them in line with company values and culture.


What you'll need to succeed
The role requires: experience in general management of scale-ups, or experience in recruitment services and/or adult education, good understanding of the local IT market and trends, good network to key stakeholders as well as strong business development / networking skills. Candidate should have experience in managing teams, departments or even a whole company, structured approach to her/his work , willingness to grow a company and not just operate and demonstrated ability to consistently meet key performance indicators across a range of qualitative and quantitative areas. Excellent Stakeholder Management skills is very important on this position.


What you'll get in return

● An awesome atmosphere. Our offices are somewhere between a tech start-up and a university hallway, full of 
   budding coding superstars
● Greatly selected colleagues with the same values and attitude of work
● Exciting projects, never a dull moment
● The balance between work and private life
● Flexible organization, if you have an idea and the motivation to make it happen, there is no bureaucracy that
   stops you

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry