Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

Regional Sales Manager (retail premium)

Warszawa, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Regional Sales Manager (retail premium)
Warszawa
NR REF.: 1101731


Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa sieć retailowa oferująca produkty premium, posiadająca rozległą sieć salonów sprzedaży w całej Polsce. Firma reprezentuje wysokie standardy operacyjne, cieszy się też dużą rozpoznawalnością marki i lojalnością klientów.


Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży (Regional Sales Manager). Osoba ta odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem Kierowników Sklepu i salonami w regionie Polski Centralnej, jej celem będzie osiąganie wyników sprzedaży na ustalonym poziomie oraz nadzorowanie pracy zespołu.

Główne obowiązki Regionalnego Kierownika Sprzedaży obejmują: operacyjne zarządzanie kilkunastoma sklepami w regionie, nadzór nad operacyjnym funkcjonowaniem sieci, zarządzanie stanem zapasów i dbałość o procedury bezpieczeństwa, praca nad rozwojem standardów obsługi klienta. Osoba ta będzie również odpowiedzialna za analizę i interpretację wyników sprzedaży oraz kosztów (personalnych i administracyjnych), a także bieżącą analizę trendów na rynku oraz działań konkurencji.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z minimum 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w sektorze RETAIL. Preferowany kandydat musi posiadać doskonale rozwinięte zdolności operacyjnego zarządzania sprzedażą oraz doskonałe umiejętności managerskie. Poszukujemy dojrzałego managera, osoby z naturalnym leadershipem, umiejącej rozwijać potencjał zespołu, motywować podległych pracowników. Ponadto osobę na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży powinna cechować pewność siebie, entuzjazm, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów. Doskonałe zrozumienie Retailu oraz umiejętność analizowania danych sprzedażowych są niezbędne.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej organizacji, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy oraz pakiet socjalny.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry