W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Regional Sales & Export Manager - 100% remote
Miejsce pracy: WarszawaWe are currently looking for candidates interested in taking the position of Regional Export Manager in a Swiss company.
The role will be situated in Poland and will travel across Europe.
Main duties will include:
- Maintains sales strategy for the assigned countries in Eastern Europe (and, or Scandinavian countries).
- Initiates sales strategy improvements in low performing countries.
- Accomplishes regional sales strategy and meets budgets.
- Communicates with distributors', importers' both top managements and lower positions.
- Achieves regional sales operational objectives by contributing regional sales information and recommendations to strategic plans and reviews.
- Completes action plans and meets productivity, quality, and customer service standards.
- Resolves problems, identifies trends, determines regional sales system improvements, and implements change when necessary.
- Meets regional sales objectives by forecasting, preparing an annual budget, scheduling expenditures, analysing variances, and initiating corrective actions.
- Maintains and expands customer base. Builds and maintains rapport with key customers and identifies new customer opportunities.
- Recommends product lines by identifying new product opportunities or product, packaging, and service changes, surveying consumer needs and trends, and tracking competitors.
- Makes product trainings and presentations.
Requirements:
- Bachelor’s degree in Business or Engineering
- Previous sales and management experience
- Work experience within Construction fixings area.
- Fluent English - daily use
- Computer literacy skills
- Ability to travel min 30% of the time
- Knowledge of additional languages will be a plus
Benefits:
- 100% remote work
- tools
- B2B cooperation with min. 25 days of paid leave