Opis stanowiska pracy


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw dokumentacji postępowań administracyjnych w Wydziale Postępowań Administracyjnych

00-150 Warszawa Ul. Nowolipie 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje przyjęte wnioski i weryfikuje pod względem kompletności oraz sporządza projekty dokumentów z zakresu postępowań sprawdzających w sprawach o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, z uwzględnieniem sprawdzeń w dostępnych systemach informatycznych i bazach danych,
  • Sprawdza pod względem formalno-prawnym akta osób wpisanych na listy kwalifikowanych pracowników ochrony, a w przypadku prowadzenia postępowań karnych wobec tych osób monitoruje oraz przedstawia propozycje dalszego postępowania,
  • Analizuje i weryfikuje wnioski oraz sporządza projekty dokumentacji w sprawach o wydanie dopuszczenia do posiadania broni,
  • Uczestniczy w przesłuchaniu świadków, w postępowaniach administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony,
  • Obsługuje interesantów, weryfikuje i analizuje przyjmowane dokumenty, dotyczące kwalifikowanych pracowników ochrony pod kątem prawidłowości składanych wniosków i kompletności całości dokumentacji,
  • Przygotowuje projekty pism do właściwych jednostek Policji w sprawie sporządzenia opinii o kwalifikowanych pracownikach ochrony oraz do osób posiadających wpis o dostarczenie badań lekarskich i psychologicznych, świadectw ukończenia szkolenia,
  • Kompletuje i przygotowuje dokumentację spraw ostatecznie zakończonych,


Warunki pracy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  •  UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,9500 kwoty bazowej (Wynagrodzenie zasadnicze
    członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej . Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
: powyżej 6 miesięcy w obszarze prawa administracyjnego,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o broni i amunicji oraz aktów wykonawczych,
  • Umiejętności: stosowania prawa, analizy i syntezy informacji, poprawnego formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, sporządzania postanowień i decyzji administracyjnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych( Dz. U. z 2023., poz. 756 ze zm.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Sekcja ds. Doboru
    Wydział Kadr
    Komenda Stołeczna Policji
    Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa
    bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy WPA-4/IV/24”.

    W formie elektronicznej poprzez:
    1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
    2) pocztę elektroniczną na adres e-mail: dobor@ksp.policja.gov.pl

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi