Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz do spraw gospodarowania środkami Funduszu Pracy w Wydziale Planowania, Sprawozdawczości i Gospodarowania Środkami Funduszu Pracy w Departamencie Funduszy


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • uczestniczy w zarządzaniu (gospodarowaniu) środkami FP przeznaczonymi na finansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników: bierze udział w opracowywaniu procedury podziału środków oraz umów dotyczących przekazywania środków, weryfikuje/ opiniuje/ ewidencjonuje wnioski, dokonuje ich merytorycznego opisu i przekazuje je do realizacji przez komórkę organizacyjną właściwą do spraw finansowych, weryfikuje sprawozdania i informacje z wykorzystania (wydatkowania) środków
  • uczestniczy w zarządzaniu (gospodarowaniu) środkami FP przeznaczonymi na finansowanie zadań realizowanych przez powiatowe i wojewódzkie urzędy pracy w trakcie roku budżetowego: weryfikuje/ opiniuje/ ewidencjonuje wnioski, przygotowuje propozycje zawiadomień (decyzji limitowych) dotyczących alokacji i realokacji środków (limitów wydatków) oraz je wysyła, sporządza sprawozdania i informacje z wykorzystania (wydatkowania) środków
  • bierze udział w monitorowaniu planu finansowego FP i planu wydawniczego Departamentu
  • uczestniczy w zarządzaniu (gospodarowaniu) środkami rezerwy FP, w tym środkami w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego, w trakcie roku budżetowego: bierze udział w przygotowywaniu propozycji podziału środków, weryfikuje/ opiniuje/ ewidencjonuje wnioski, przygotowuje propozycje zawiadomień (decyzji limitowych) dotyczących alokacji i realokacji środków (limitów wydatków) oraz je wysyła
  • udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) dotyczące spraw prowadzonych przez Wydział
  • archiwizuje dokumentację wytworzoną przez Wydział


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych; wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości; w budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm); w budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych

  • praca w pokoju wieloosobowym

  • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.

  • W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

  • Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

  • Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych, głównie w zakresie dotyczącym finansowania zadań ze środków FP
  • umiejętność analizowania i interpretacji danych liczbowych
  • myślenie analityczne
  • rzetelność, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office (w szczególności Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DF_52

    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
    (dokumenty można przynieść lub wysłać)

    Aplikacje można również składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mrpit.gov.pl
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości: DF_52

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi