Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz do spraw do spraw obsługi finansowej projektu Pomocy Technicznej MF EOG 2014-2011 i NMF 2014-2021 w Wydziale Pomocy Technicznej EOG i Komunikacji w Departamencie Programów Pomocowych

Warszawa, ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie, uzgadnianie i monitorowanie wykonania planu finansowego dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia części 34 (Rozwój regionalny) w zakresie projektu Pomocy Technicznej (PT) Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF) 2014-2021, przygotowywanie sprawozdań budżetowych oraz materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa
  • zarządzanie projektem PT MF EOG 2014-2021 i NMF 2014-2021, w tym opracowywanie i aktualizowanie budżetu projektu, rozliczanie projektu, identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk
  • udział w budowaniu strategii i prowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnych w ramach MF EOG 2014-2021 i NMF 2014-2021, POPT 2014-2020 oraz projektów współpracy bilateralnej w ramach programu „Polska Pomoc Rozwojowa”
  • udział w przeprowadzaniu kontroli innych beneficjentów PT MF EOG 2014-2021 i NMF 2014-2021
  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie zamówień publicznych będących we właściwości komórki organizacyjnej


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3642,19 zł brutto, ustalone wg mnożnika 1,9
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• umowę o pracę na zastępstwo
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
w preferencyjnej cenie
• ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca przy komputerze
• liczne kontakty zewnętrzne z przedstawicielami wykonawców zamówień publicznych i przedstawicielami innych komórek organizacyjnych ministerstwa
• krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe (2-3 razy w roku)
• zagrożenie korupcją
• opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 74 21
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • podstawowa znajomość systemu wdrażania MF EOG i NMF
  • umiejętność obsługi MS Office: Excel
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni polskiej prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie, wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
    • najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem:
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/DPT-143

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi