Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w prowadzeniu spraw związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w Ministerstwie w przydzielonych do obsługi komórkach organizacyjnych, w szczególności pracowników komórek organizacyjnych realizujących zadania w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym Projektu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz innych projektów współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, poprzez przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy w celu przekazania tych dokumentów pracownikom oraz komórkom prowadzącym obsługę finansową pracowników;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych w przydzielonych komórkach organizacyjnych Ministerstwa, w szczególności pracowników komórek organizacyjnych realizujących zadania w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym Projektu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020 oraz innych projektów współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w celu przekazywania bieżącej informacji zainteresowanym pracownikom oraz kierownictwu Ministerstwa;
  • współudział w sporządzaniu informacji dot. stanu zatrudnienia i środków na wynagrodzenia w celu udzielenia informacji kierownictwu Ministerstwa oraz kierownictwu tych komórek organizacyjnych;
  • wprowadzanie i aktualizacja w programie komputerowym danych dot. nawiązania, trwania i rozwiązania stosunku pracy osób zatrudnionych w przydzielonych do obsługi komórkach organizacyjnych Ministerstwa;
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z kierowaniem kandydatów do pracy w Ministerstwie na wstępne badania lekarskie;
  • współudział w przygotowywaniu analiz kadrowych na podstawie przepisów prawnych i orzecznictwa w obszarze kadrowym;
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z mianowaniem pracowników służby cywilnej na urzędników służby cywilnej w Ministerstwie;
  • udział w prowadzeniu spraw związanych z opiniowaniem wniosków o zgodę i ewidencjonowaniem spraw związanych z udzielaniem zgody na dodatkowe zatrudnienie członków korpusu służby cywilnej Ministerstwa oraz na podejmowanie zajęć zarobkowych przez urzędników służby cywilnej Ministerstwa.


Warunki pracy

Zagrożenie korupcją;
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa);

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność organizacja pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi;
  • szkolenie w zakresie prawa pracy;
  • szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych;
  • znajomość ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi