
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Recruitment Project Coordinator
Miejsce pracy: WarszawaFor our Client – an international premium consulting company we are looking for a Recruitment Project Coordinator to join the team in Warsaw.
This is a 3 months project with a possibility of extension.
Responsibilities:
- administrative tasks associated with recruitment search,
- cooperation with recruitment consultants in terms of current recruitment projects,
- preparation and translation of documents,
- managing calendar of consultants, clients and candidates,
- preparation of proposals and reports.
Wymagania:
- fluent English and Polish; both spoken and written (near native level),
- min. 5 years of professional experience,
- problem solver; highly analytical and able to work in a multitasking manner,
- very good writing and communication skills,
- attention to details,
- excellent project- and time-management skills.
Korzyści:
- employment contract for 3 months with possibility of extension,
- hybrid work model after 3 months,
- competitive salary package,
- hybrid work model after first 3 months,
- premium private medical care including private hospital,
- private insurance and retirement plan for an employee and family,
- great atmosphere at work, friendly team and convenient office location (Warsaw city center).
