
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Recruitment Coordinator
Miejsce pracy: WarszawaFor our international Client we are currently looking for candidates to take the position of
Recruitment Coordinator
Responsibilities:
- coordination of recruitment process (evaluate and screen resumes, scheduling interviews, ensuring that the process runs smoothly, maintaining candidates database)
- organization of open days
- conducting induction trainings and onboarding
- preparing documentation, reports and analysis of the recruitment status (in Excel)
- supporting the recruitment team with other administrative tasks
Requirements:
- min. 1 year of experience as a recruitment coordinator, HR assistant, HR support or other administrative role
- fluent English (min. C1)
- organizational skills with strong attention to detail
- experience in managing high volumes of processes
- good knowledge of HR databases
- excellent written and verbal communication skills
Benefits:
- permanent contract of employment
- benefit package (private medical care and life insurance, subsidized language courses, multisport Card)
- chance for personal and professional growth within international environment
- flexible working hours
