Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Recepconista/tka na zastępstwa
Warszawa
NR REF.: 1130680


Recepcjonistka / Recepcjonista (współpraca w ramach zastępstw)


Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę recepcji firmy w ramach zastępstwa. Obowiązki będą obejmowały takie zadania jak odbieranie i przekierowywanie telefonów, obsługa maili oraz przesyłek.
Dodatkowo Recepcjonista/ka będzie odpowiadać za zadania administracyjne takie jak skanowanie dokumentów czy rejestracje faktur. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie także odpowiadała za dbanie o pozytywny wizerunek firmy, przyjmowanie gości oraz współpracę z recepcją budynku oraz kontakt z obsługą techniczną.

Od Kandydatów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego, a także asertywności, komunikatywności i samodzielności w działaniu. Pierwsze doświadczenia w pracy biurowej będą mile widziane.

Ważne: Oczekujemy dostępności do podjęcia współpracy na dorazne zastępstwa.

Oferujemy wynagrodzenie od 20 do 25 zł brutto/h i pracę w międzynarodowym środowisku.

Lokalizacja: Warszawa

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry