Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/08/2020.

Opis stanowiska pracy

Recepcjonista/ka na zastępstwa
Warszawa
NR REF.: 1138412

Aktualnie, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Recepcjonista/ka na zastępstwa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za doraźne wsparcie w prowadzeniu recepcji w biurach naszych Klientów. Obowiązki będą obejmowały: bezpośrednią i telefoniczną obsługę gości, zarządzanie korespondencją, rezerwację sal, prowadzenie ewidencji i zestawień oraz dbanie o poprawny obieg dokumentów i współpracę z dostawcami.

Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym, chcące zdobyć ciekawe doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie. Mile widziane będą również osoby z pierwszymi doświadczeniami w administracji lub obsłudze klienta.

Oferujemy stawkę 18-23 zł brutto za godzinęw zależności od kwalifikacji kandydatów oraz przyjazną atmosferę pracy i możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie obsługi recepcji w międzynarodowej firmie.

Oferta pracy dotyczy zastępstw trwających zwykle od 1 do 14 dni.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry