Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do spraw kierowania projektem Portal RP-Rozwój w Zespole do spraw Portalu RP Departamentu Rozwoju UsługZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Monitoruje przebieg projektu „Portal RP - Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zgodnie z harmonogramem oraz przygotowuje rozwiązania związane z rozwojem bramy dostępu do informacji i cyfrowych usług publicznych.
- Współpracuje z jednostkami zewnętrznymi w obszarze propagowania dobrych praktyk w zakresie wytwarzania oprogramowania oraz realizuje zadania wynikające z informatyzacji kraju i strategii rozwoju usług cyfrowych w projekcie „Portal RP - Rozwój” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Sporządza dokumentację techniczną i repozytoria w tym zakresie oraz wdraża standardy bezpieczeństwa na podstawie wytycznych wyspecjalizowanych jednostek do spraw cyberbezpieczeństwa oraz raportuje przebieg projektu do Komitetu Sterującego i Dyrekcji Departamentu Rozwoju Usług w celu bieżącego informowania o etapach realizacji projektu „Portal RP - Rozwój”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Nadzoruje projektowanie rozwiązań programistycznych i infrastrukturalnych niezbędnych do sporządzenia sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji projektu „Portal RP – Rozwój”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Deleguje zadania członkom zespołu i kontroluje jakość i terminowość wykonywanych zadań w celu prawidłowego oraz terminowego rozliczenia projektu „Portal RP – Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Sporządza dokumentację projektową do przygotowania budżetu zadaniowego, w tym propozycji celów, mierników, funkcji, zadań, podzadań i działań, na rzecz Departamentu Rozwoju Usług w projekcie „Portal RP – Rozwój” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Realizuje i monitoruje wykonanie budżetu zgodnie z harmonogramem wydatków oraz koordynuje działania w celu przygotowania niezbędnej ewidencji prac dotyczących projektu „Portal RP – Rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
- Planuje i nadzoruje wdrażanie strategii komunikacji projektu „Portal RP – Rozwój” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w uzgodnieniu z odpowiednimi służbami Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Warunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Zadania na stanowisku wiążą się z pracą pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania projektami
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość uchwały nr 76/2015 Rady Ministrów z dnia 26 maja 2015 r. w sprawie przygotowania i wdrożenia inicjatywy „Obywatel” w zakresie udostępniania informacji o wybranych, popularnych usługach publicznych na portalu obywatel.gov.pl
- Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Znajomość zagadnień z obszaru Prawa zamówień publicznych
- Znajomość zagadnień z obszaru usług publicznych, w tym cyfrowych
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami
- Wiedza z zakresu zarządzania zmianą
- Umiejętność pracy z tekstem i tworzenia przekazów przyjaznych obywatelom, w prostym języku
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Negocjowanie
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-03-08
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa z dopiskiem: "Radca Szefa KPRM/DRU/11",
Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.