#

radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do spraw bezpieczeństwa teleinformatycznego, Inspektor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych Biura Ochrony

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego niejawnych systemów teleinformatycznych w KPRM
  • koordynacja wykonywania zadań związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym i fizycznym w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • realizacja spraw związanych z tworzeniem projektów rozwiązań technicznych, organizacyjnych i prawnych z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony informacji niejawnych w KPRM oraz z planowaniem inwestycji związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym w niejawnych systemach teleinformatycznych KPRM oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją
  • analizowanie i dokonywanie oceny zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa niejawnych systemów teleinformatycznych w KPRM oraz dokonywanie szacowania ryzyka ich wystąpienia według przyjętych metod
  • zapewnienie utrzymania ważności certyfikatów/świadectw akredytacji dla niejawnych systemów teleinformatycznych oraz innych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i technicznego wymagających posiadania aktualnych certyfikatów/świadectw akredytacji
  • sprawowanie nadzoru oraz wykonywanie czynności w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń w KPRM
  • wykonywanie czynności związanych z prawidłowym stosowaniem w KPRM środków bezpieczeństwa fizycznego oraz opracowywanie i aktualizowanie Planu ochrony informacji niejawnych w KPRM
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń użytkowników niejawnych systemów teleinformatycznych KPRM w zakresie przetwarzania informacji niejawnych w tych systemach


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
• „ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
• bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
• bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
• możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
• dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• wolontariat pracowniczy – możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
• dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
W toku naboru dokonana zostanie weryfikacja formalna dokumentów oraz przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna. Ponadto w celu zapewnienia rzetelnej oceny kwalifikacji i kompetencji kandydatów w procesie naboru zastosowane zostaną:
• testy wiedzy – ocena wiedzy merytorycznej wymaganej jako niezbędna i dodatkowa.
Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 694 75 58 (Biuro Ochrony).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego lub administratora systemu
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • specjalistyczne przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone dla administratorów systemu/inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”, „Cosmic Top Secret” oraz „Trés Secret UE/EU Top Secret” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • wiedza: informatyczna w zakresie bezpieczeństwa niejawnych systemów teleinformatycznych, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do ustawy, znajomość metod przeprowadzania analiz ryzyka w systemach teleinformatycznych i zarządzania tym ryzykiem
  • umiejętności: projektowania i wdrażania rozwiązań technicznych podnoszących poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, zarządzania konfiguracją systemów teleinformatycznych
  • kompetencje miękkie: rzetelność, myślenie analityczne, kreatywność, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie - technik informatyk
  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w pionie ochrony
  • specjalistyczne przeszkolenie w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń
  • wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
  • wiedza: techniczna w zakresie fizycznych i technicznych środków zabezpieczeń
  • umiejętności: projektowania fizycznych i technicznych systemów zabezpieczeń, administrowania elektronicznymi systemami zabezpieczeń, opracowywania planu ochrony informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • kopia zaświadczenia o odbyciu specjalistycznego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone dla administratorów systemu/inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach „ściśle tajne”, „Cosmic Top Secret” oraz „Trés Secret UE/EU Top Secret” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowań sprawdzających
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopia zaświadczenia o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń
  • kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi