Opis stanowiska pracy
Urząd Komunikacji Elektronicznej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca prawnyUrząd Komunikacji Elektronicznej
ul. M. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw związanych z umarzaniem, rozkładaniem na raty i odraczaniem terminów płatności należności pobieranych przez UKE;
- prowadzenie spraw związanych z windykacją dochodów Skarbu Państwa w zakresie opłat przewidzianych w ustawie Prawo telekomunikacyjne;
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów przygotowywanych przez pracowników BDG;
- sporządzanie okresowych raportów i analiz z prowadzonych działań windykacyjnych i z zakresu ulg podatkowych;
- sporządzanie dla BDG opinii prawnych w zakresie spraw należących do właściwości Biura;
- udzielanie odpowiedzi na przedstawiane przez pracowników BDG (telefonicznie, e-mailowo lub w trakcie bezpośrednich spotkań) problemy prawne związane z realizowanymi przez Biuro zadaniami;
- udzielanie wsparcia prawnego Dyrektorowi Generalnemu UKE, w zakresie prowadzonych w Urzędzie spraw.
Warunki pracy- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych;
- praca w pokoju, który jest klimatyzowany;
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych;
- zagrożenie korupcją.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
w placówce pocztowej.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 489 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie świadczenia pomocy prawnej
pozostałe wymagania niezbędne:- kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych;
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego; Ordynacja podatkowa; Kodeks postępowania cywilnego; Kodeks cywilny; o finansach publicznych; Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi; Postępowanie egzekucyjne w administracji; o służbie cywilnej; Prawo upadłościowe; Prawo restrukturyzacyjne; Kodeks pracy;
- umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce;
- posiadanie kompetencji; wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-11-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu