Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Aktywów Państwowych w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
radca ministra do spraw informatycznych w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora GeneralnegoMinisterstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Tworzenie koncepcji i planowanie potrzeb Ministerstwa w zakresie informatyzacji oraz nadzór nad projektami związanymi z wdrażaniem nowych rozwiązań
- Wdrażanie i utrzymanie zarządzania usługami IT Ministerstwa zgodnie z podejściem ITIL
- Prowadzenie projektów informatycznych Ministerstwa w roli kierownika projektu, w tym kierowanie i rozliczanie pracy członków zespołów projektowych złożonych z przedstawicieli różnych komórek organizacyjnych
- Przygotowywanie specyfikacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Planowanie i nadzorowanie zadań zapewniających dostęp do danych, informacji oraz bezawaryjnej pracy systemów informatycznych
- Reprezentowanie Wydziału/Ministerstwa oraz współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi w zakresie teleinformatyki
- Nadzorowanie nadawania uprawnień i praw dostępu do systemów informatycznych oraz zasobów Ministerstwa
- Wdrożenie i utrzymanie rozwiązań zapewniających efektywne zarządzanie majątkiem trwałym w zakresie IT
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca biurowa przy komputerze. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: VI piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Prosimy o przesyłanie odręcznie podpisanych i opatrzonych datą wymaganych oświadczeń, wypełnionych zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-88-51 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@map.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe z zakresu informatyki lub teleinformatyki
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
pracy w zakresie zarządzania informatyką lub teleinformatyką, w tym rok w roli kierownika projektu
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Ukończone szkolenie ITIL V3 Foundation
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci LAN/WAN
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Dobra organizacja pracy własnej i innych pracowników
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu
- Komunikatywność
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność negocjacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Ukończone szkolenia: z zakresu Prawa zamówień publicznych, PRINCE2® Foundation, M_o_R® Foundation
- Certyfikacja z zakresu bezpieczeństwa sieci, np. CCNA Exploration – Network Fundamentals, Routing Protocols and Concepts, LAN Switching and Wireless, Accesing the WAN
- Udział przynajmniej w jednym przetargu publicznym w roli Przewodniczącego Komisji Zamawiającego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Kopia dokumentu potwierdzającego ukończone szkolenie ITIL V3 Foundation
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń: z zakresu Prawa zamówień publicznych, PRINCE2® Foundation, M_o_R® FoundationKopia dokumentu potwierdzającego posiadanie certyfikacji z zakresu bezpieczeństwa sieci, np. CCNA Exploration – Network Fundamentals, Routing Protocols and Concepts, LAN Switching and Wireless, Accesing the WANDokumenty należy złożyć do: 2020-10-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „BDG-26”
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@map.gov.pl
Dokumenty można również przesłać lub składać w kancelarii MAP, Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6