Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca ministra

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • budowa roadmapy i nadzór nad rozwojem e-usług, w zakresie podnoszenia ich dojrzałości,
  • budowa koncepcji biznesowej i wymagań biznesowych dla usług cyfrowych,
  • udział w projektowaniu i badaniach e-usług pod kątem użytkownika,
  • identyfikowanie i inicjowanie koniecznych zmian prawnych dla wdrażanych usług,
  • monitorowanie poziomu używalności i satysfakcji z usług cyfrowych po wdrożeniu, prowadzenie badań oraz przygotowywanie koncepcji i wdrażanie zmian,
  • opracowywanie planu działań marketingowych dla wdrażanych usług oraz odpowiedzialność za spójność komunikowania produktów na Platformie,
  • współpraca z dostawcami, resortami oraz komórkami merytorycznymi MC w zakresie rozwoju e-usług,
  • współpraca z komórkami merytorycznymi resortu w zakresie opiniowania koncepcji tworzonych usług.


Warunki pracy

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
Elastyczne godziny pracy,
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe z obszaru prawa lub zarządzania lub marketingu

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze w rozwoju, wdrażania i zarządzania produktami/usługami lub w obszarze związanym ze strategicznym rozwojem biznesu, produktów/ usług (e-commerce)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w zakresie zarządzania projektami
  • doświadczenie we współpracy i zarządzaniu dostawcami zewnętrznymi
  • wiedza z zakresu analizy biznesowej
  • wiedza z zakresu projektowania usług zorientowanych na użytkownika
  • umiejętność analizowania i interpretowania przepisów prawa
  • dobra znajomość MS Project,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność współpracy w zespole
  • zorientowanie na osiągnięcie celu
  • umiejętność negocjacji
  • umiejętność planowania
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w projektach związanych z rozwojem produktów/ usług w sektorze publicznym
  • wiedza z zakresu możliwych rozwiązań biznesowych i technologicznych w obszarze rynku usług elektronicznych
  • wiedza z zakresu rozwiązań stosowanych przez podmioty krajowe i zagraniczne w zakresie e-Usług.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi