Opis stanowiska pracy
PTP Team Leader with German
Kraków
NR REF.: 1191613
Requirements:- Process management experience
- Working experience in accounting (AP / PTP)
- Microsoft Excel (pivots, lookups)
- SAP knowledge and experience (4Hana, MM, FI)
- English - B2
- German - B2
- Polish - B2
Nice to have: - Degree in Economics / Finance & Accounting or comparable education
- Hands-on process improvement and system transition experience
Responsibilities: - Set individual and team goals, and conduct performance evaluations
- Development of required process documentation for the transferred processes and establishment of stable knowledge management
- Analyze financial data to identify trends and discrepancies
- Professional and disciplinary management of approx. 15 employees
- Oversee daily operations, ensuring timely and accurate processing of invoices and payments
- Handle inquiries and resolve issues with vendors to maintain positive relationships
- Development of required process documentation for the transferred processes and establishment of stable knowledge management
- Implementation, documentation and continuous development of the internal control system (ICS)
Offer:- Office/flexible working hours, Monday to Friday
- International environment
- Possibility to work in a hybrid mode (3:2) in the brand-new office in KRAKÓW
- Working for one of the most famous and influential companies globally
- Start date: June / July 2025
---
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa