Opis stanowiska pracy
Clearance Broker with German
Kraków
NR REF.: 1188309
Federal Express Corporation (FedEx Express) is the world39s largest express transportation company. FedEx Express39s global transportation network ensures fast, reliable delivery of documents, packages, and shipments around the world. We39re looking for a motivated German speaker to join our team!
As a Clearance Broker, you will be responsible for:- Creating and managing documents related to logistics and transport
- Providing professional customer service in the German language (via phone and mail)
- Verifying and entering data into the system
- Calculation of customs and transport fees
You will be working mostly from Monday to Friday (one or two working Saturdays after the training period).
A hybrid working model (2/3 days a week from the office) will be possible after the first 3 months of work.
Perfect candidate: - Speaks German (min. B2) and English (min. B1) fluently
- Has excellent communication and analytical skills
- Wants to develop in an international company
What we offer: - Employment contract
- A rich benefits package (private medical care, life insurance, sports cards, meal vouchers)
- Occasional gift cards
- The organisation supports opportunities for personal and professional development.
- Tuition Assistance Employee Assistance Programme
Previous experience in a related position is not required! If the offer sounds interesting, don39t wait! Apply!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa