Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Project Manager Procurement
Warszawa
NR REF.: 1149005


Your new company
You will join an international, globally well-known company from the facilities management industry, that is opening the new office in Poland, Warsaw.


Your new role
As a Project Manager you will interact with senior stakeholders and lead strategic transformation projects in close collaboration with internal and external stakeholders. You will take on the full responsibility for all aspects of the project work, from establishing fact base of current situation, determining potential savings levers, defining strategy to implementation and evidencing the impact.
More specifically, you will be responsible for:
• Independently drive strategic procurement initiatives, focused on supplier-driven innovation, supply chain optimization, operational cost reductions and support of our top-line growth (incl. customer retention).
• Drive these projects in accordance with the company standard processes, tools and techniques. Including establishing the needed fact base both for understanding today’s situation as well as to determine the future strategy
• Develop concept in such way that they are scalable across the global key accounts.
• Ensure that all relevant stakeholders across selected geographies are identified and that key concerns and opportunities are reflected in a project approach.
• Ensure implementation of the chosen strategy and evidencing the impact.

What you'll need to succeed
You come with experience from complex supply chain environments or the consultancy business and you are experienced in working with complex sourcing and supply chain processes. You have a proven track record of change management and stakeholder management successes and experience from international and multicultural organizations.
On a personal level, you:
• Are structured and demonstrates energy, persistence and determination in the implementation of projects and initiatives.
• Are diplomatic and persuasive; builds objective lines of argument/rationales for action and present
viewpoints assertively and professionally.
• Have good interpersonal skills; builds relationships with, networks with, and influences, appropriate
people at all levels both internally and externally in order to achieve desired outcomes.
• Demonstrates a good understanding of general business principles; applies commercial and financial
tools to improve performance.
• Are open to new approaches and alternative means in order to accomplish results.

What you'll get in return
In the role as our new Project Manager you will have the chance to influence negotiations and strategic decisions and get exposure to senior management through high-focus projects. Further, this is an opportunity to become part of an organization and department of highly talented colleagues.


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry