#

Process Improvement Senior Specialist

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Process Improvement Senior Specialist

Miejsce pracy: Kraków
6-3-56804

An international provider of advanced solutions for life and science sector is currently looking for an experienced Process Improvement Senior Specialist for the role in their Shared Service Center in Kraków. The company offers wide range of opportunities to work with advanced solution and have a real chance to impact processes and the company's culture. We would like to kindly invite all interested candidates to take part in the recruitment process and become a part of this great brand.

Daily responsibilities:
- Contributes and monitors optimization action planning & deployment (especially Six Sigma methodology)
- Cooperates closely with operations teams to identify process improvements and potential for automation
- Participate in regular update session with key Stakeholders
- Follow Lead Six Sigma methodology to achieve results
- Ensure that standardization and simplification of process is in line with policies and procedures in organization
- Comes with a proactive and innovative approach with ideas to improve services
- Assists in research and theory testing
- Work closely with technical team responsible for deployment of solutions
- Perform Quality Assurance activities in the processes

Requirements:
- At least 2 years of experience at similar position within corporate, fast-paced environment (SSC/BPO)
- Knowledge of Finance processes
- Knowledge of Operational Excellence and Lean Six Sigma best practices
- Strong interpersonal skills with the ability to operate with stakeholders
- Analytical approach and good problem solving skills
- Excellent organizational and time management skills, high sense of responsibility
- Good team player, flexible, enthusiastic, innovative and proactive
- Excellent reporting skills
- Very good knowledge of MS Office Suite (Excel)
- Able to work unsupervised to drive positive results
- Very good command of English

Benefits:
-Employment in a stable company with an established position in the market which operates in innovative technologies
- Attractive salary based on your professional experience and skills
- Benefits Package (private medical care, life insurance, Multikafeteria)
- Home Office
- Language lessons
- Office Relaxation Areas, massage therapists 
- Great and friendly culture and work environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi