Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik wsparcia działu administracji (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą,
- archiwizowanie dokumentów,
- skanowanie dokumentów.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- możliwość podjęcia współpracy od zaraz,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.