Urząd Pracy m.st. Warszawy
Urząd Pracy m.st. Warszawy poszukuje

pracowników biurowych

z bardzo dobrą znajomością obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Wymagana jest umiejętność biegłej obsługi komputera
  • dokładność w wykonywaniu prac
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16
Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań na stanowisku pracownika biurowego należeć będzie:
obsługa dokumentów związanych z tarcza antykryzysową

Kandydatowi, który spełniać będzie wymagania, zaproponujemy:
  • umowę zlecenie
  • wynagrodzenie 17 zł brutto za godzinę pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail:
a.bartosiak@up.warszawa.pl

Tel. 22 877-72-90

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikacje nie zawierające wskazanych informacji nie będą brane pod uwagę.
Aplikacje powinny zawierać podpisaną klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi