Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

podreferendarz

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie łączności telefonicznej w Ministerstwie, obsługiwanie centrali telefonicznej Ministerstwa Sprawiedliwości oraz obsługiwanie infolinii Informacja dla Obywatela (także w języku angielskim), w celu udzielania informacji interesantom.
  • Prowadzenie spraw z zakresu dokonywania zakupów: towarów, dostaw i usług do 30.000 euro, w tym w szczególności: analizowanie potrzeb, szacowanie, przeprowadzenie rozeznania rynku, sporządzanie projektu zlecenia, umowy bądź porozumienia oraz nadzór i koordynowanie prawidłowej realizacji podpisanego aktu.
  • Przygotowywanie, opiniowanie i udział w procedurach o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, udział w komisjach przetargowych, rekomendowanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert prowadzonych na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, w ramach kompetencji wydziału.
  • Analizowanie i opiniowanie opisów przedmiotu zamówienia, wytycznych specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektów umów związanych z realizacją zakupów na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości w ramach postępowań centralnych i wspólnych realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
  • Utrzymywanie kontaktów z operatorami usług telekomunikacyjnych, bieżące zarządzanie tymi usługami, sprawdzanie poprawności faktur za usługi telekomunikacyjne oraz rozliczanie kosztów generowanych przez poszczególnych użytkowników urządzeń mobilnych i wystawianie not obciążeniowych, prowadzenie ewidencji użytkowanych telefonów komórkowych i internetów mobilnych.
  • Rozliczanie pracowników odchodzących z Ministerstwa z powierzonego im mienia telekomunikacyjnego.


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- zagrożenie korupcją,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3372,91 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,8).

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.

List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz oferty kandydatów niewyłonionych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w centrali telefonicznej lub call center,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość Prawa telekomunikacyjnego,
  • doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie A2. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie, mogą zostać poddani procedurze sprawdzającej.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania dodatkowego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi