Opis stanowiska pracy
Payroll Manager (EMEA)
Warszawa
NR REF.: 1184312
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy doświadczonego Payroll Managera, który będzie odpowiedzialny za koordynowanie procesu payrollowego w obszarze EMEA.
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy kilkuosobowego działu payrollowego (wyznaczanie celów, nadzór nad realizacją, oceny, rekrutacje)
- współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych w podległym regionie
- koordynowanie zespołu w zakresie procesów payrollowych (lokalnych i globalnych), procesów obsługi pracowników, obsługi świadczeń pozapłacowych
- odpowiedzialność za proces wypłaty wynagrodzeń
- weryfikacja danych, listy płac
- wspieranie Managementu z zakresu prawa pracy i wynagrodzeń
- koordynacja procesu ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
- monitorowanie zmian z przepisów prawa pracy
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby biznesu
- przegląd i aktualizacja procesów wewnętrznych w celu zapewnienia ich efektywności i dostosowania do sprawnego przebiegu procesów płacowych
- przegląd wynagrodzeń pracowników
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
- zaawansowana znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- zaawansowana znajomość języka polskiego - warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość programu Excel (m.in. funkcja wyszukaj pionowo, tabele przestawne itp.)
- wykształcenie wyższe kierunkowe - będzie atutem
- znajomość Workdaya - będzie atutem
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
- samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność zarządzania wieloma priorytetami
Oferowane:
- UoP
- rozbudowany pakiet benefitów
- praca w modelu hybrydowym (4 dni z biura)
- możliwość udziału w projektach międzynarodowych
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/04/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja