Opis stanowiska pracy
Menedżer Inwestycyjny
Warszawa
NR REF.: 1182247
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta — spółki inwestycyjnej działającej w zróżnicowanych sektorach — poszukujemy osoby na stanowisko Menedżer Inwestycyjny.
Twoje następne stanowisko
- Zarządzanie projektami inwestycyjnymi, w szczególności deweloperskimi;
- Ścisła współpraca z Zarządem organizacji;
- Nadzorowanie procesów kupna oraz sprzedaży nieruchomości, weryfikacja danych oraz dokumentów przygotowanych przez zespół księgowy, oraz analityków;
- Sprawowanie roli Dyrektora Finansowego (zewnętrznego lub wewnętrznego) na wybranych projektach;
- Udział w procesach inwestycyjnych w zróżnicowanych sektorach oraz wykorzystanie znajomości zagadnień z obszaru M&A;
- Raportowanie oraz prezentowanie danych finansowych do inwestorów, sprawowanie szeroko pojętego nadzoru właścicielskiego;
- Tworzenie i kontrola realizacji planów finansowych grupy;
- Budżetowanie i kontrola finansowa projektów;
- Współpraca przy okresowych kwartalnych raportach zarządczych na potrzeby grupy;
- Uczestnictwo w procesie pozyskiwania finansowania.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- Wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse, bankowość), mile widziane dodatkowe certyfikaty (CIMA, CFA);
- Kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Znajomości branży deweloperskiej;
- Doświadczenia w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi oraz styczności z aspektami M&A,
- Chęci do rozwoju, zaangażowania oraz gotowości do podejmowania wyzwań,
- Osoba kreatywna, energiczna, elastyczna, umiejąca dostosować się do zmiennego biznesu oraz chętna do rozwoju i nauki;
- Osoba posiadająca wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwarta, umiejąca pracować w zespole;
- Znajomość j. angielskiego nie jest konieczna.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje samodzielną rolę z wpływem na strategiczne decyzje rozwijającej się organizacji, elastyczne warunki zatrudnienia oraz prywatną opiekę medyczną.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/04/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa