
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Office Manager
Obowiązki:
- zarządzanie oraz organizowanie pracy biura
- organizowanie spotkań, eventów, podróży służbowych
- wsparcie wewnętrznych działów biura
- współpraca z administracją budynku, serwisem technicznym, firmą sprzątającą, zamawianie zapotrzebowania do biura
- zarządzenie pracą recepcji biura
- współpraca z centralą firmy
- zamawianie zapotrzebowania do biura
- przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz
Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (Office Manager, Office Coordinator) w międzynarodowym środowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne, komunikacyjne oraz organizacyjne
- czynne prawo jazdy kat. B
Korzyści:
- umowa o pracę
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- karta sportowa
- szkolenia dodatkowe
