Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Office Manager
Warszawa
NR REF.: 1128921

Dla naszego klienta, dystrybutora sprzętu USG, X-Ray poszukujemy pracownika na stanowisko Office Managera.

Rola dla osoby, która dobrze radzi sobie z wieloma zadaniami, jest odporna na stres i będzie otwarta na współpracę z pracodawcą komunikującym się w języku angielskim.

Obowiązki:

Zarządzanie biurem: zamawianie materiałów eksploatacyjnych, zarządzanie korespondencją (przychodzące i wychodzące + kurierzy), zamawianie materiałów eksploatacyjnych do części wspólnych i dbanie o wspólną przestrzeń.
Zarządzanie dokumentacją fiskalną firmy we współpracy z biurem zewnętrznym.
Zarządzanie firmowym kontem bankowym, rozliczanie kosztów zespołu sprzedaży.
Wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach, w tym tłumaczenie z polskiego na angielski i angielskiego na polski
Tworzenie i wysyłanie ofert na podstawie podanych informacji.
Tworzenie i przygotowywanie dokumentów leasingowych.
Zarządzanie sprzętem.
Zarządzanie stroną firmową - tworzenie treści i części aktualności.
Współpraca z agencją SEO.
Zarządzanie kanałami mediów społecznościowych.
Wsparcie w tworzeniu materiałów marketingowych (biuletyny, broszury, inne działania)
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między zarządem, instytucjami zewnętrznymi i poszczególnymi działami firmy Koordynacja spotkań wewnątrz i na zewnątrz firmy - kontakt z klientami w dziedzinie medycyny

Wymagania:
Angielski B2 +
Umiejętności wielozadaniowe (zarządzanie biurem, wsparcie działu sprzedaży, działania marketingowe)
Odporny na pracę pod wpływem stresu
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziedzinie medycyny
Dobra znajomość obsługi komputera - MS Office
Niezależność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Znajomość prawa pracy i przepisów podatkowych
Wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie
Dużym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości i marketingu (media społecznościowe, podstawa Photoshop)
Praca w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie 7000 brutto.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Praca w mediach / dziennikarstwo
do góry