Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/05/2020.

Office Coordinator

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, prestiżowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy samodzielnego koordynatora, odpowiedzialnego za wsparcie biura.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży nieruchomości, będąca liderem w swojej specjalizacji. Organizacja charakteryzuje się dynamiką i efektywnością biznesu, jednocześnie dbając o wysokie standardy etyczne względem klientów i pracowników.


Lokalizacja: Praska strona Wisły

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura,
  • Udział w bieżących projektach administracyjnych, w tym w zadaniach związanych z przeprowadzkami i aranżacją przestrzeni biurowej,
  • Organizacja wewnętrznych eventów,
  • Kompleksowa obsługa floty aut służbowych, w zakresie: ubezpieczenia OC/AC, okresowe przeglądy, serwis aut,
  • Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy,
  • Prowadzenie onboardingu nowych pracowników,
  • Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów,
  • Odpowiadanie na zapytania pracowników i rozwiązywanie problemów w sposób terminowy i profesjonalny,
  • Przygotowywanie i przedstawianie raportów z podjętych działań.

Profil kandydata

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotą powyżej 20 aut,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice,
  • Wysoka kultura osobista i rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • Inicjatywa i doskonała organizacja pracy własnej

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, bony świąteczne),
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
  • Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku,
  • Interesujący zakres zadań oraz rozwój zawodowy w obszarze administracji,
  • Jasny proces rekrutacyjny, złożony z trzech spotkań: pierwsze z konsultantem w naszej firmie, drugie u naszego klienta z bezpośrednim przełożonym (Office Director) i trzecie z Dyrektorem ds. HR

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry