Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

Office Coordinator

Warszawa, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Office Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1109908


Twoja następna firma
Międzynarodowy, dynamicznie rozwijający się producent wysokiej jakości urządzeń dedykowanych do przemysłu, do sektora wodno-kanalizacyjnego, oczyszczalni ścieków, budownictwa. Jest to znana firma, która posiada nowoczesne i ergonomiczne biuro w Warszawie, fantastyczny zespół oraz bardzo przyjemną atmosferę.

Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy biura (kontakt z firmą zarządzającą) i sekretariatu, obrót dokumentacją i zarzadzanie pocztą firmową. Na potrzeby biura będzie zamawiała towary i usługi, organizowała wizyty oraz podróże służbowe. Office Coordinator będzie wspierał działania marketingowe przy współpracy z Marketing Managerem, a także zajmował się obsługą zapytać od klientów poprzez prowadzanie danych do CRM oraz przekazywanie informacji do właściwych osób. Nowozatrudniona osoba będzie współpracowała z innymi działami firmy w Polsce i za granicą.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie kierowania i organizowania pracy biura. Wymagamy doświadczenia w pracy na recepcji, w sekretariacie lub jako asystent/-ka Zarządu przy działaniach administracyjnych i organizacyjnych. Niezbędna jest dobra znajomość języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy. Doświadczenie w działaniach marketingowych będzie atutem. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba komunikatywna, bardzo dobrze zorganizowana, nie bojąca się wyzwań.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla znanej firmy z produktami bardzo dobrej jakości, atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity, wszelkie narzędzia do pracy, a przede wszystkim bardzo miłą i fantastyczną atmosferę w pracy.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
Zapisz ofertę
do góry