W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Assistant
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/-ka biura
Do obowiązków należą:
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- rejestracja, weryfikacja i archiwizacja faktur i innych dokumentów
- wsparcie administracyjne Zarządu i współpracowników w codziennych zadaniach
- dbanie o zaopatrzenie biura
- obsługa spotkań na terenie biura
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- doświadczenie w obszarze administracji
- dobra znajomość pakietu MS Office
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6-miesięcy z możliwością przedłużenia
- lokalizacja biura – Śródmieście