Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie i nadzór nad pracą osób zatrudnionych w Wydziale do Spraw Zamówień Publicznych w celu zapewnienia wysokiej jakości i kompetencji dla realizowanych zadań oraz dotrzymania terminów, w tym weryfikacja poprawności danych wprowadzonych do rejestru zamówień publicznych Ministerstwa;
  • nadzór i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z realizowanych projektów unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, charakteryzujących się szczególnym stopniem skomplikowania proceduralnego, w celu umożliwienia zakupu potrzebnych towarów, usług lub wykonania robót budowlanych, w tym opracowywanie projektów decyzji w sprawie powołania komisji przetargowej;
  • reprezentowanie wydziału wobec kierownictwa i innych komórek organizacyjnych departamentu w zakresie posiadanych uprawnień, w tym koordynacja spraw związanych z zamówieniami realizowanymi przez centralnego zamawiającego;
  • opiniowanie projektów umów z wykonawcami i udział w negocjacjach warunków zawieranych – na podstawie prowadzonych procedur – umów, w celu uzyskania korzystnych warunków wykonania świadczeń;
  • opracowywanie wewnętrznych regulaminów dotyczących zasad przeprowadzenia zamówień publicznych w celu stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych w MC;
  • wspieranie pracowników komórek organizacyjnym MC w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • opiniowanie aktów prawnych związanych z obszarem zamówień publicznych oraz innych w sprawach zleconych przez Kierownictwo MC. Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie pozyskania opinii i stanowiska UZP, jak również w zakresie sprawozdawczości i klauzul społecznych.


Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy;
Zagrożenie korupcją;
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa);
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość Kodeksu cywilnego;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • zorientowanie na osiąganie celów;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
  • odporność na stres;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • umiejętność zarządzania personelem;
  • kreatywność;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi