Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału w Wydziale Systemów Teleinformatycznych MRiPS i Obsługi Informatycznej w Departamencie Informatyki

00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ­Kieruje pracą Wydziału, w tym: organizuje pracę podległych pracowników, sprawuje nadzór nad realizacją zadań, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracowników oraz wnioskuje w sprawach pracowniczych.
  • ­Planuje i koordynuje działania związane z utrzymaniem i rozwojem systemów eksploatowanych w MRiPS oraz wdrażaniem nowych technologii w zakresie infrastruktury teleinformatycznej MRiPS, w tym infrastruktury sieciowej- zapewnia dostępność i funkcjonalność systemów wynikających z potrzeb użytkowników, obowiązujących oraz zmieniających się przepisów prawnych i technologii IT, jak również właściwych warunków pracy dla pracowników MRiPS.
  • ­Nadzoruje i koordynuje opracowywanie, wdrażanie, stosowanie i aktualizację procedur obsługi użytkowników, narzędzi i rozwiązań informatycznych eksploatowanych w MRiPS - zapewnia wsparcie techniczne dla pracowników MRiPS na jak najwyższym poziomie.
  • ­Planuje, koordynuje oraz na bieżąco monitoruje wydatkowanie środków publicznych (budżet resortu, rezerwy celowe, środki pozabudżetowe) na wdrażanie, utrzymanie i rozwój infrastruktury teleinformatycznej MRiPS oraz systemów użytkowanych przez pracowników resortu.
  • ­Nadzoruje postępowania przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego na zakup towarów i usług pozostających w gestii Wydziału, w tym nadzoruje przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), jak również przygotowanie i realizację zawartych w tym zakresie kontraktów (umów).
  • ­Nadzoruje i koordynuje prace związane z monitorowaniem systemów nagłośnienia, rejestracji i prezentacji dostępnych na salach konferencyjnych, zapewnia właściwą obsługę audiowizualną i informatyczną konferencji, seminariów i innych spotkań organizowanych w MRiPS.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Zagrożenie korupcją.

  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ­Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow

  • ­Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

  • Do ofert składanych mailowo należy dołączyć zeskanowane własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • ­Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • ­W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu.

  • ­W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych
    lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

  • Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15). 

  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z eksploatacją systemów IT lub wdrażaniem i utrzymywaniem infrastruktury IT

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • wiedza na temat bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
  • umiejętność posługiwania się metodyką projektowania i wdrażania systemów ICT
  • umiejętność identyfikowania procesów biznesowych i przypadków użycia
  • komunikatywność
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność negocjacji
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowogrodzka 1/3/5
    00-513 Warszawa

    Aplikację można złożyć:
    - przez Internet za pomocą ePUAP
    - mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
    - osobiście w siedzibie urzędu
    - przesłać pocztą

    z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DI-12
    (o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi